Привет на всички алфисти. Не обичам да пускам нови теми, но ми е много болно за Алфичката.И проблема:
Колата ми гореше масло 1л/1000км и отидох на доктор.Замерихме компресия и на 3-ти беше 6 бара, а на останалите около 10. Ре6ихме да правим пълен ремонт на главата. Нямаше криви и износени клапани, а само напасване, но се оказа че 3-ти е задрал и решихме да го отворим целия. Наистина беше задрало буталото, но съвсем леко(даже тефлона още си беше там) и сменихме само сегменти и биелни лагери. По време на разработката на 600 км долях 1л масло. Сега съм на 1300 км и долях още 600-700мл. За разлика от преди ремонта ауспуха няма мазни сажди, а си е с напълно нормален нагар, компресията на цилиндрите е равна 10,5-11 бара, НО когато вдигна 85 градуса и започва да пуши ужасно(бял дим).Навярно маслото ми отива там, но не ми се вярва трети да гори чак толкова. И защо започва да пуши като вдигне градуси. Благодаря предварително.
Колата ми гореше масло 1л/1000км и отидох на доктор.Замерихме компресия и на 3-ти беше 6 бара, а на останалите около 10. Ре6ихме да правим пълен ремонт на главата. Нямаше криви и износени клапани, а само напасване, но се оказа че 3-ти е задрал и решихме да го отворим целия. Наистина беше задрало буталото, но съвсем леко(даже тефлона още си беше там) и сменихме само сегменти и биелни лагери. По време на разработката на 600 км долях 1л масло. Сега съм на 1300 км и долях още 600-700мл. За разлика от преди ремонта ауспуха няма мазни сажди, а си е с напълно нормален нагар, компресията на цилиндрите е равна 10,5-11 бара, НО когато вдигна 85 градуса и започва да пуши ужасно(бял дим).Навярно маслото ми отива там, но не ми се вярва трети да гори чак толкова. И защо започва да пуши като вдигне градуси. Благодаря предварително.
Comment